نجات ۵۸ مسافر گرفتار در برف محور اندیکا-چهارمحال وبختیاری

عصرمسجدسلیمان // رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا از امدادرسانی به ۵۸ مسافر گرفتار در برف محور اندیکا- چهارمحال وبختیاری خبر داد به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان ایمان نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد : نجات ...

عصرمسجدسلیمان // رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا از امدادرسانی به ۵۸ مسافر گرفتار در برف محور اندیکا- چهارمحال وبختیاری خبر داد

به گزارش پایگاه خبری عصرمسجدسلیمان ایمان نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد : نجات ۵۸ نفر از مسافران گرفتار در برف و کولاک منطقه تاراز شهرستان اندیکا توسط نیرو های عملیاتی پایگاه امداد و نجات امام جواد تاراز انجام شد.

وی با اشاره به بارش ۱۷۵میلیمتر باران و برف در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان اندیکا افزود: شدت بارندگی باعث طغیان تالاب شیمبار و همچنین بارش برف در ارتفاعات تاراز موجب انسداد مسیر چهار محال و بختیاری گردید.

نوروزی ادامه داد: سه تیم عملیاتی مستقر در شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته اقدام به نجات ۲۲ خودرو و در مجموع ۵۸ نفر از مسافران گرفتار در سیلاب و برف نمودند همچنین ۹ نفر از مسافران در پایگاه امداد نجات امام جواد(ع) منطقه تاراز اسکان یافتند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: