به همت شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، پیجر و رادیو شهری این شهرستان راه اندازی شد

عصر مسجدسلیمان // به همت شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، پیجر و رادیو شهری این شهرستان راه اندازی شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این طرح به منظور استفاده عموم مردم از اطلاع رسانی مناسب و همچنین پخ ...

عصر مسجدسلیمان // به همت شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، پیجر و رادیو شهری این شهرستان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در این طرح به منظور استفاده عموم مردم از اطلاع رسانی مناسب و همچنین پخش اخبار مهم شهری و برنامه های متعدد از جمله مصاحبه های خبری مسئولین شهری،برنامه های فرهنگی متعدد در مناسبت های ملی و مذهبی می توان بهره برداری کرد.
گفتنی است این طرح در سه فاز مختلف نصب راه اندازی اتاق رادیو و ارتقاء شبکه اجرایی و نقاط پر تردد شهری را تحت پوشش صوتی قرار می دهد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان از همت شهردار محترم مهندس شعبانی و همکاران در کمک و مساعدت به راه اندازی این پروژه تقدیر کرد و افزود؛این زیر ساخت ها در مواقع مختلف بخصوص در بحران های طبیعی و مواقع اضطراری و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و در پوشش اخبار واطلاعات محلی کاربرد بسیاری دارد .
همچنین مدیران محلی میتوانند در مناسبت های مختلف با تعیین وقت و انجام مصاحبه گزارش فعالیت های خود را بصورت مختصر و مفید به اطلاع عموم شهروندان برسانند و همچنین در معرفی و تجلیل از نخبگان علمی، ورزشی و فرهنگی از طریق این سیستم نیز میتوان بهره برداری کرد.

نام:

ایمیل:

نظر: