دعوت رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان اندیکا برای حضور پرشور اقشار مختلف در راهپیمایی ۲۲ بهمن

عصرمسجدسلیمان// غضبان حکمت نژاد رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان اندیکا ضمن تبریک وگرامیداشت ایام دهه مبارک فجر چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادوخاطر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ، آحاد مردم به ویژه جامعه ...

عصرمسجدسلیمان// غضبان حکمت نژاد رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان اندیکا ضمن تبریک وگرامیداشت ایام دهه مبارک فجر چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادوخاطر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ، آحاد مردم به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان و معلمان را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فراخواند.

متن پیام به شرح ذیل میباشد؛

بسمه تعالی

۲۲بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران است
بدون تردید رمز پیروزی ملت ایران در بهمن ۵۷ و مقاومت ۴۰ساله در میان طوفان‌ها و گردبادهای حوادث، چیزی جز صداقت، همدلی، اتحاد و همراهی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران نبود؛ ارزش‌ها و تکیه‌گاه‌هایی که در چهل ویکمین فجر انقلاب اسلامی، همچنان به آن نیازمندیم و باید هر روز قدرتمندتر و ریشه‌دارتر از گذشته در تمام شئونات زندگی اجتماعی و سیاسی ملت ایران، ظهور و بروز داشته باشد.

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال از آن جهت از اهمیت زیادی برخوردار است که از یک سو، گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و از سویی دیگر در این مقطع، فشارهای دشمنان خناس و خبیث نظام مقدس و مردمی ما نیز به بالاترین حد خود رسیده است.
از این رو آحاد مردم با هر سلیقه و طرز فکری برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی به اقیانوس بیکران حضور مردمی راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌پیوندند تا هم با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند و هم پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان کشور را دهند.
بدون تردید در چهل و یکمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران، برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر عزت و افتخار میهن اسلامی اضافه خواهد شد.

لذا از تمامی فرهنگیان ،دانش آموزان و…تقاضامندیم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن ضمن گرامیداشت یاد وخاطر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ،عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را نیز یکپارچه وبی واهمه فریاد زنند .

 

نام:

ایمیل:

نظر: