افتتاحیه مسابقات قرآن، عترت و نماز در شهرستان اندیکا برگزار شد

عصرمسجدسلیمان// مسابقات قرآن ، عترت و نماز در اندیکا با حضور امام جمعه ، رئیس اداره آموزش وپرورش و کارکنان برخی ادارات شهرستان به همت اداره آموزش وپرورش اندیکا با برگزار افتتاحیه آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلی ...

عصرمسجدسلیمان// مسابقات قرآن ، عترت و نماز در اندیکا با حضور امام جمعه ، رئیس اداره آموزش وپرورش و کارکنان برخی ادارات شهرستان به همت اداره آموزش وپرورش اندیکا با برگزار افتتاحیه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان قضبان حکمت نژاد رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان اندیکا ضمن عرض خیر مقدم وابراز خرسندی از حضور پرشور دانش آموزان در این جشنواره اظهار کرد: ما افتخار میکنیم به این که دین و مکتب وقرآن را سرلوحه زندگی خود قرار میدهیم و امیدواریم برگزاری این جشنواره و المپیاد ها سرآغازی برای همت بیشتر در انس با قرآن شود.

وی افزود: دانش آموزان در رشته های احکام ، اذان ، قرائت وتحقیق ، مداحی، نهج البلاغه، ترتیل، مفاهیم و تفسیر ابتدا در مدارس به رقابت می پردازند وسپس برگزیدگان مدارس به المپیاد شهرستانی راه خواهند یافت.

گفتنی است این جشنواره متفاوت با سالهای قبل ابتدا به صورت راهپیمایی دانش آموزان وکارکنان از اداره آموزش و پرورش شروع و سپس در مسجد فاطمه الزهرا شهر قلعه خواجه تجمع نمودند، همچنین دانش آموزان مدارس مختلف اندیکا نیز با سرود و مقاله خوانی و پخش کلیپ در این مراسم نقش آفرینی کردند.

در پایان جشنواره نیز راه یافتگان به المپیاد مرحله شهرستانی در دو بخش آقایان و بانوان در دو مدرسه امام سجاد (ع) و ام ابیها (ع) به رقابت پرداختند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: