تقدیر امام جمعه مسجدسلیمان از عملکرد مقتدرانه پلیس

عصر مسجدسلیمان // امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان عملکرد مثبت کارکنان نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت حاکم در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین صادق امینی با حضور در جمع کا ...

عصر مسجدسلیمان // امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان عملکرد مثبت کارکنان نیروی انتظامی در راستای برقراری امنیت حاکم در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان حجت الاسلام والمسلمین صادق امینی با حضور در جمع کارکنان انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت حوادث اخیر گفت: امنیت و احساس امنیت موجود در سطح جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی دستگاه امنیتی و نیروی انتظامی می باشد که ما باید قدر این نعمت ارزشمند الهی را بدانیم.
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه مجموعه نیروی انتظامی شهرستان در برقراری امنیت مناسبت های مذهبی از جمله مراسمات ماه مبارک رمضان، لیالی قدر، راهپیمایی روز قدس، عید غدیر خم و سایر مراسمات مناسبتی اقدامات ویژه ای انجام داده است افزود:اقتدار نیروی انتظامی در حوزه های انتظامی، ترافیکی و فرهنگی قابل تقدیر می باشد
ایشان در خاتمه به نقش امر به معروف و نهی از منکر در هدایت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کردو خاطر نشان کردو خاطر نشان ساخت : امروز نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی نظم و امنیت درخط مقدم امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد که اقدامات هوشمندانه پلیس در مواجهه با ناهنجاری های اجتماعی از مهمترین کارکردهای نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت اخلاقی در جامعه است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: