آمریکا چهره واقعی خودش را بار دیگر نشان داد

عصر مسجدسلیمان// حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزودند: تروریسم جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیسم باید از این پس با کابوس انتقام س ...

عصر مسجدسلیمان// حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان اندیکا در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزودند: تروریسم جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیسم باید از این پس با کابوس انتقام سخت مقاومت اسلامی و به خصوص سپاه پاسداران ما زندگی کنند . انتقام خون سردار سلیمانی صرفا نه یک مطالبه ایرانی، بلکه یک مطالبه اسلامی است.

امام جمعه اندیکا افزود: از دولت و خصوصا مجلس عراق می‌خواهیم هر چه سریع‌تر قانون خروج کامل آمریکایی ها از خاک عراق را تصویب و اجرا کنند و یکبار برای همیشه سرزمین مقدس عراق از لوث نجاست آمریکا پاک و طاهر شود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه ضمن درخواست از سپاه پاسداران برای انتقام سخت از آمریکایی ها تصریح کرد: حاج قاسم بیش از هر چیزی دوست داشت او را سرباز ولایت خطاب کنند ،ایشان پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و سرباز مخلص امام خامنه ای(مدظله العالی) بودند .

امام جمعه اندیکا در پایان خاطرنشان کرد : این همان آمریکایی است که گاهی برای ما دلسوزی می کند ، متاسفانه برخی در داخل نمی خواهند عمق خباثت و جنایات آمریکا را بپذیرند و حل مشکلات کشور را به مذاکره با این دولت جنایتکار گره می زنند. مجلس و دولت کنونی و آینده بدانند آمریکایی که سردار محبوب مارا به شهادت رساند دلسوز ما نیست.

لازم به ذکر است پس از پایان نماز جمعه مردم غیور شهرستان اندیکا با برگزاری راهپیمایی انزجار خود را از جنایتکاران و رژیم منحوس و مستکبر آمریکا را اعلام نمودند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: